tirsdag 23. november 2010

Leiing av skuler i utvikling.

I modul 7 avslutta vi med å samle tråder. I dette studiet har eg starta med å samla tråder. Ikkje misforstå, eg er ikkje kontroll. Eg har berre gått igjennom dei tre dagane vi hadde i Trondheim. Har lest gjennom alle forelesingane og det har fått meg inn på sporet, håpar eg. Kor det føre henn veit eg ikkje, men refleksjon og litt meir ro rundt fagstoffet gjorde godt.
Håpar de andre bloggare er i gong med lesinga og ikkje minst tenkinga, no når vi går inn i ei travel førjulstid.

4 kommentarer:

  1. Ja, godt å vere igang, ikkje sant?

    Men så må vel tenkje på oppgåva, eg ser det er mininga temaet skal vere klart i denne veka - om eg les studieplanen rett.

    SvarSlett
  2. Jeg syns veksling mellom innholdsrike dager på samling og litt avstand og ro når jeg kommer hjem er veldig greit - det er godt når stoffet får synke litt. Har ikke fått med meg at vi skal ha tema klart denne uka, ikke rart jeg syntes det var rolig...

    SvarSlett
  3. Jeg gleder meg mest til romjula! Da er det stille og rolig her - kan virkelig trøkke til med studiet;)
    Men, så må jeg jo følge opp "timeplanen" for studiet i ukene før også - MÅ lese i kveld, skrive imorra...
    Vi blogges!

    SvarSlett
  4. Jeg leste "Lei av skuler i utvikling...."
    stussa litt ;)

    SvarSlett