lørdag 8. januar 2011

2011

Hei mine medstudenter og GODT NYTT ÅR!
Det er liv her!. I jula gjekk no dagan, men eg kom meg gjennom kapitla i Moos boka. Spennande lesning, men korleis knytte det opp mot modoloppgava gjennstår å sjå. No har eg satt meg ned på kontorplassen min på jobb og skal bruke denne laurdags fomiddag på oppgåveskriving. :) Holder fortsatt på at eg tar utgangspunkt i impementeringen av Sol- prosjektet vårt. Vi er no komme i gang med sjølve Solinga som vi kaller det. Det å analysere /finne ut kvar elevene står i leseprossessen.

Moduloppgåva mi vil vera veien fram til der vi er komme no + at eg kanskje tar med litt om vegen vidare viss det blir nødvendig for lengda på oppgåva. Erfaringsmessig så blir ikkje problemå få nok stoff ,  men no når eg ikkje heilt er komme igjong er eg jo litt usikker.
Lykke til  alle med oppgåva, så sjåast vi i slutten av månaden. Fly og hotell er bestilt!

2 kommentarer:

  1. ja nå tror jeg det er mange av oss som sitter og baler...., men erfaringsmessig blir det jo en greie på det etter hvert. samlinga der framme er en god gulrot å ha. lykke til du også!

    SvarSlett
  2. Godt nytt år, Vibecke!
    Du har nok helt rett når du sier at det blir mer enn nok stoff - DET kan jeg skrive under på! Som vanlig består sluttfasen av å snevre inn og snevre inn.
    Lykke til med skrivinga di - vi sees i Trondheim, du er vel kanskje på vårt vanlige Thon hotel;-))

    SvarSlett