torsdag 9. september 2010

Tips om blogging fra Kjell Atle. Legg innlegga ut og la andre ta seg av kommentarane.

Eg trur at Wikepedia kan brukast som læringsplatform. Mona K Solvoll skriver at ein får eit eie forhold til sin egen artikkel. Det trur eg bidrar til at eleven har/får ein drivkraft til å finne mest mulig fakta opplysninger om emnet. Andre vil inn å tilføye opplysninger som ein vil kontrollere og på den måten drives "produksjonen" fram. Men eg kan for lite om kva i IKT verda som trigger elever til å ta i bruk verktøyet? Eg veit at program som gir umidelbar feedback som spel,facebook, chat er populert. Så då lurer eg på kor ofte eit wikepedia innlegg blir redigert? Eller er det nok at eleven veit at dette er mitt produkt? Eller er det andre faktorer som blir drivkraft?

1 kommentar:

  1. Har nettopp lagt en kort, men interessant artikkel om Wikipedia i mappa Fagstoff/Tekst: Store Norske Wikikpedia. SE på den.

    God helg!

    SvarSlett